WEIRDEST.CHAT.EVER

SO I WAS ON CHATZY IN A ROOM WHERE YOU ROLEPLAY AS ONE OF YOUR STORY CHARACTERS(NOT MINE, SOMEONE ELSES) AND THIS IS WHAT HAPPENED...BOLD IS WHAT SOMEONE IS DOING
IM SUMMER, FROM ITS COMPLICATED

Chapter 1

READ INTRO

THIS ISNT THE WHOLE CHAT ...BUT ITS JUST WEIRD...I AM SUMMER BTW

Kristy is role-playing as Kristy
jinx: - keeps spinning in mid air-
Kristy: hey girlies!!!
Bailey Pinel: Hello person of the world!!
Summer Pectolite: thinks about alexis
Kristy: picks now and flicks at Bailey
Kristy: *NOSE
jinx: - is about to puke-
Kristy: picks nose and flicks at Bailey
jinx: - pukes while spinning so it gets on everyone-
Bailey Pinel: WT??
Dante Ontero: umm ok.....
Bailey Pinel: PUKE AND BOOGERS??
Dante Ontero: thats gross even for me! [i/]
Kristy: rubs butt on Summer
jinx: - will not stop puking cuz is stil spinning in mid air-
Bailey Pinel: lol. Okay.. gets bucket of water. Dumps it on self THERE!!
Dante Ontero: pukes cuz Kristy is gross
Summer Pectolite: STOP RUBBING YOUR BUTT ON ME!
Bailey Pinel: Aww...Sits in water
jinx: - finaly stop pucking and spinning-
Dante Ontero: LOL SUMMER XD
Summer Pectolite: RUNS AWAY FROM KRISTY HEEEELLLLLPPPP MMMMEEEEEE!!!!
Kristy: rubs butt harder
jinx: - falls on ground clutching stomach-
Kristy: on kristy
Bailey Pinel: gets out phone YOUTUBE HERE I COME!!
Dante Ontero: O.O Pukes on Kristy
Kristy: Rubs butt really hard and fast on Summer
jinx: ....O.O HA HA HA LOL
Summer Pectolite: AAAAAHHHHHHH!!!! LOCKS SELF IN BATHROOM
Bailey Pinel: YOUTUBE WILL LOVE THIS!!!
Summer Pectolite:
Dante Ontero: Oh GROSS! Wait- ARE YOU CRAZY?! ARE YOU REALLY VIDEO TAPING THIS?!
Bailey Pinel: Maybe...
Kristy: is locked in bathroom with Summer
Bailey Pinel: does evil smile
jinx: .....- hides under chair-
Bailey Pinel: :evil smile:
Kristy: Pulls pants down and rubs poopy butt on Summer's new outfit
Summer Pectolite: HOW DID YOU GET IN HERE!!! IF MY BOYFREIND WAS HERE!!!
Kristy: If he was here I'd rub my butt on him too. Even more
Summer Pectolite: this isnt even a new outfit...
Bailey Pinel: lol
Bailey Pinel: YOUTUBE...BE PREPARED FOR AWESOMENESS!!!!!
Dante Ontero: Watching video on hidden camera in girls bathroom
Summer Pectolite: clearly you have no idea about what he is!
Summer Pectolite: unlocks door and runs screaming
Kristy: rubs poopy covered poop butt on Summer's face so poop gets all over it and in her mouth
jinx: O.O
Dante Ontero: Starts crackingg up at dis XD OMG FUNNIEST THING EVER
Summer Pectolite: HOW ARE YOU DOING THIS IF IM RUNNING AWAY
Dante Ontero: wait who's kristy
Summer Pectolite: TEXTS ALEXIS: HELP MEEE!!!
Kristy: is physically connected to Summer and keeps rubbing poopy butt on her face and in her mouth and poop get all over her face and in her mouth
Bailey Pinel I gotta go..bye!
Dante Ontero: AWWW BUH BAI
jinx: .....- textas kenny to come with his blow gun-
Dante Ontero: lol bubaii
jinx: BYEB BYE!
Summer Pectolite: NO DONT GO! YOULL POST IT ON YOUTUBE
jinx: - trys to call kenny-
Dante Ontero: posts on youtube already done xD
Summer Pectolite: HOW IS THIS POSSIBLE KRISTY!!!
Kristy left the chat
Dante Ontero: HAHAHAHAHAHAHA
Dante Ontero: LOL SHE WAS GROSS
Summer Pectolite:
jinx: O.O
Kristy left this message:
u know I'm still here

Summer Pectolite: ALEXIS WALKS IN oh NOW you come!
jinx: THT WAS THE MOST SICKEST THING I EVER...SAW....
Dante Ontero: wtf?!?!
Kristy is role-playing as Kristy
Summer Pectolite: AHHH SHE IS STILL HERE!
jinx: O.O WTF?
Dante Ontero: i scared
Summer Pectolite: ALEXIS SAVE ME!!
Dante Ontero: i leaving bye
Dante Ontero left the chat
Kristy: ubs butt on Summer
jinx left the chat
Summer Pectolite: AHHHHHHHHHHH!!!!!!!!
Kristy: rubs harder rubs on Alexis AND Summer at same time
Summer Pectolite: AHHHHHHH!!!! SEEE ALEXIS THIS IS WHY I OLD YOU TO COME!!!
Summer Pectolite: ALEXIS PUNCHES KRISTY
Summer Pectolite: thank you alexis. i love you!


then i left
WASNT THAT WEIRD!!!!KRISTY IS SO GROSS(whoever kristy is..)
HOW DID SHE GET INTO THE BATHROOM!!!
WHY WAS BAILEY VIDEO TAPING!!!
WHY ME?


THAT WAS CRAZY AND NOW JINX IS BACK SO...BYE!

21 Comments

© 2019 Polarity Technologies
X
X

Invite Next Author

Write a short message (optional)

or via Email

Enter Quibblo Username

X

Report This Content