100 Q'z

Me ish bored so I did this! C:

I copied from my best friend Joseph C:

Chapter 1

About me! C:

1. Last Beverage? A peace tea.

2. Last Phone Call? An hour ago.

3. Last Text Message? Nope

4. Last Song You Listened To? Sing-MCR

5. Last Time You Cried? Last night.. To sleep

Have You Ever:
6. Dated Someone Twice? Yea…

7. Been Cheated on? Yeahhh thank you so much Beth! -_-

8. Kissed Someone And Regretted It? Yep

9. Lost someone special? Definitely.

10. Been Depressed? Yeah.

11. Been Drunk? About 4 times Yeahh

List Three Favorite Colors:
12. Red
13. White
14.Black

This Year Have You:
15. Made New Friends? Yeah
16. Fallen Out Of Love? Hell yes
17. Laughed until You Cried? xD yeah
18. Met Someone Who Changed You: Yeshh
19. Found Out Who Your True Friends Were? Yeshhh! Hewwo Joseph! :D
20. Found Out Someone Was Talking About You? Yesh
21. Kissed anyone on your friends list? Yes.... Beth.. :/
22. How Many people on your friends list do you know in real life? 2 people.. Rilee and Beth
23. Do you have any pets? Yeah
24. What did you do for your last birthday? Drank and drank till I got drunk :P
25. What time did you wake up today? 12:00
26. What were you doing at midnight last night? Crying..
27. Name something you CANNOT wait for? Uhhhmmmmm The wedding..?
28. Last time you saw your father? 3 years ago..
29. What is one thing you wish you could change about your life? My looks...
30. What are you listening to right now? My Chemical Romance
31. Have you ever talked to a person named Tom? Yeshh.
32. What's getting on your nerves right now? Henri D;
33. What is your real name? Leonella :P
34. Hairstyle? Emo/Scene
35. Male or Female? Female
36. Elementary School? Guthrie Upper Elementary School
37. Middle School? Guthrie Junior High
38. High School? Nopee
39. Hair Color? 4 different colors..
40. Long or short hair? Long
41. Height? 5"2
42. Do you have a crush on someone? Fhuckk yes..
43. What do you like about yourself ? My eyes.
44. Piercings? Lip and ears
45. Tattoos? No
46. Righty or Lefty? Lefty

* Firsts:*
47. Surgery? Arm

48. Piercing? Lip piercing in the middle of my bottom lip

49. Tattoo? Nopee

50. Best Friend(s)? Gage Jake and Kegan
51. Sport you joined? Soccer

52. Pet? Ferret and a dog

53. Vacation you remembered? I went to Florida with my cousin and met Linkin Park :)

54. Concert? Linkin Park

55. Crush? Lizzy and urmm someone else on here on my top firends... :/

56. Alcoholic Drink? Vodka mixed with Red Bull

Right Now:
57. Eating? Nothing

58. Drinking? A Peace Tea

59. I'm about to... Do a music video

60. Listening to? Sing by My chemical Romance (thank you Joseph :P )

61. Waiting for.. My turn on my music video :)

Your Future:
62. Want kids? Maybe..

63. Want to get married? Maybe

64. Careers in mind? Musicican or Photographer

Which Is Better with the opposite/same gender?

65. Lips or Eyes? Eyes

66. Hugs or Kisses? Kisses

67. Shorter or Taller? Taller

68. Older or Younger? Older

69. Romantic or Spontanious? Romantic

70. Nice stomach or Nice arms? Wtf? O.o

71. Tattoos or Piercings? Dosen't matter :P

72. Sensitive or Loud? Loud

74. Trouble Maker or Hesitant? Hesitant

Have You Ever (2):

75. Kissed a stranger? Once or 7 times on a dare :)

76. Drank hard liquor? Yeshh! :)

77. Lost glasses/contacts? Nopee I broke them :P

79. Broken someone's heart? Uhmm I dont know this.. :P

80. Had your heart broken? Yeshh.... coughJUSTINBIEBERISGAY!cough

81. Been arrested? Yeahh..

82. Turned someone down? Yeah

83. Cried when someone died? Yeah quite often

84. Liked a friend that is the same gender? Yea, I'm bi.

Do You Believe In:

85. Yourself? Depends

86. Miracles? Some

87. Love at first sight? I guess I mean it sorta depends on the person..

88. Heaven? I'm an Atheist... :(

89. Santa Claus? HE'S REAL OKAY!?!!?!?!?!!!!!!! :'(

90. Kissing on the first date? Yeah..

91. Angels? Nopee

92. Ssex before marriage? Why not? YOLO!

93. Life on other planets? Uhm I guess...

94. Life after death? Nopee

95. Only being with one person forever? Yes if its the right person..

Answer Truthfully:

96. Is there one person you want to be with right now? Yes

97. Had more than one boyfriend/girlfrend at one time? No

98. Do you believe it's possible to remain faithful forever? Maybe :)

99. What's the one thing you cannot live without? Music

100. What's one secret you have that not many people know? That I am bi.

2 Comments

© 2020 Polarity Technologies
X
X

Invite Next Author

Write a short message (optional)

or via Email

Enter Quibblo Username

X

Report This Content