All Reposts about moii xD (Updated)

Chapter 1

<3<3

200: My middle name is: Tina

199: i was born in: California

198: i am really: Luna! xD

197: my cellphone company is: AT&T

196: my eye color is: Hazel

195: my shoe size is: 6

194: my ring size is: 4 or 5

193: my height is: 5ft 5 inches :)

192: I am allergic to: cashews

191: my 1st car was:A tricycle

190: my 1st job was: my job now! I'm an ice cream scooper xD

189: last book you read: Animal Farm

188: my bed is: not made and filled with books xD

187: my pet: um my imaginary owl :3

186: my best friends: diana,layla,jenna,bobby,lefreak,derek,toby,gracie,annnnnd rob :)

185: my favorite shampoo is: Herbel Escenses

184: aim name: dont have one

183: piggy banks are: a jar xD

182: in my pockets: some pounds, matches, some cigarettes

181: on my calendar: school lol nooo plans xD

180: marriage is: something far in my future :)

179: spongebob can: well hes awesome xD

178: my Mum: well shes strict, and can really put me down. Though i dont know what id do if i lost her

177: the last three cd's i bought: Rihanna, Micheal Jackson, Frankie Valley and the Four Seasons

176: last youtube video watched: We didn't start the fire by Elton John

175: how many cousins do you have? good question... ive never met any

174: do you have any siblings? nope

173: are your parents divorced? yup

172: are you taller than your Mom? nope

171: do you play an instrument? yup

170: what did you do yesterday? Got an oil change, went to work... boring /:

[ i believe in ]
169: love at first sight: yeah :)
168: luck: yup
167: fate: yup
166: yourself: ...
165: aliens: sure!
164: heaven: mhm
163: hell: yup
162: God: yup
161: horoscopes: yeah
160: soul mates: Ya, I guess so
159: ghosts: mmhm
158: gay marriage: yes
157: war: peace!
156: orbs: yup
155: magic: sure!

[ this or that ]
154: hugs or kisses: both
153: drunk or high: drunk
152: phone or online: online
151: red heads or black haired: black haired
150: blondes or brunettes: brunettes... well sometimes blondes but these are my friends im talkin bout lol
149: hot or cold: cold tho im always cold!!
148: summer or winter: summer
147: autumn or spring: spring
146: chocolate or vanilla: vanilla
145: night or day: day
144: oranges or apples: oranges
143: curly or straight hair: anything thats not my hair /:
142: mcdonalds or burger king: neither
141: white chocolate or milk chocolate: white chocolate (yeah im weird lol)
140: mac or pc: mac
139: flip flops or high heels: flip flops!
138: ugly and rich or sexy and poor: idk.... depends on thier personality
137: coke or pepsi: coke
136: hillary or obama: hill :)
135: buried or cremated: buried
134: singing or dancing: i do both for fun :)
133: coach or chanel: chanel!
132: kat mcphee or taylor hicks: who?
131: small town or big city: big city :)
130: wal-mart or target: wal-mart
129: ben stiller or adam sandler: Sandler!!!!
128: manicure or pedicure: pedicure
127: east coast or west coast: I love both!
126: your birthday or christmas: christmas
125: chocolate or flowers: flowers :)
124: disney or six flags: disney!
123: yankees or red sox: yankees!!!

[ here's what i think about ]
122: war: Peace!
121: george bush: erg.... I dont wanna start anything so ill leave it at 'Erg'
120: gay marriage: I totally support for my bobbster :3
119: the presidential election: hmm...
118: abortion: I think its sad but it is the womens right. no matter what people say it is their right. Tho again i think its terrible!
117: myspace: its cool :)
116: reality tv: eh
115: parents: is it mean to say i love my dad? like LOVE my dad? I love my mum too but ive alwasy been a daddys girl :3
114: back stabbers: :(
113: ebay: coooooool
112: s-x: what about it?
111: work: ugh, hate it!
110: my neighbors: so sweet!!
109: gas prices: too much! Its so hard to buy gas!!!
108: designer clothes: expensive
107: college: either in california or new york or maybe back in london.. idk
106: sports: uh, well i like swimming :)
105: my family: i consider my friends my family :)
104: the future: thats why its the future :)

[ last time I ]
103: hugged someone: like five minutes ago xD
102: last time you ate: yesterday morning
101: saw someone i haven't seen in awhile: hmmm....
100: cried in front of someone: like a week ago i think
99: went to a movie theatre: last sunday
98: took a vacation: Hmmm...
97: swam in a pool: like when i was 5 :P
96: changed a diaper: never xO
95: got my nails done: like monthes ago!
94: went to a wedding: like a year ago i think
93: broke a bone: Never have.... knock on wood!
92: got a piercing: Ears pierced, i have three and belly button (huge mistake!)
91: broke the law: i jay walked once...
90: texted: haha last night

[ misc ]
89: who makes you laugh the most: Rob or diana, or layla... or jenna haha
88: something i will really miss when i leave home is: already have and imiss some of my neighbors
87: the last movie i saw in the theaters: thats sad... i cant even remember xP
86: the thing that i'm looking forward to the most: Going to school xP
85: the thing im not looking forward to: hmm....
84: people call me: Lunacake (xD)
83: the most difficult thing to do is: school!
82: i have gotten a speeding ticket: yeah :O
81: my zodiac sign is: Leo
80: the first person i talked to today was: Diana
79: first time you had a crush: second grade
78: the one person who i can't hide things from: anone lol i cant lie
77: last time someone said something you were thinking: yesterday i think
76: right now i am talking to: texting rob, chillin with Diana and Jenna
75: what are you going to do when you grow up: god question
74: i have/will get a job: yup i gotta job x3
73: tomorrow: good question
72: today: nerfinnn
71: next summer: who knows
70: next weekend: I haven't planned anything yet...
69: i have these pets: zero
68: the worst sound in the world: a dying cat :'(
67: the person that makes me cry the most is: hmmmm... probally my mum
66: people that make you happy:all those friends i listed up there
65: last time i cried: like last week
64: my friends are: the most epic, amazing people in the world
63: my computer is: like 500
62: my school: dont know im going to a new one monday
61: my car: 75, red mustang convertable :) its a really faded red with white leather seats (me and diana are very proud of my car xD)
60: i lose all respect for people who: are disrespectful
59: the movie i cried at was: Dumbo
58: your hair color is:Dirty Blonde
57: tv shows you watch: friends, big bang theory
56: favorite web site: quibblo
55: your dream vacation: idkkk!!!
54: the worst pain i was ever in was: when i was knocked out by a wave.
53: how do you like your steak cooked idk
52: my room is: beachy lol
51: my favorite celebrity is: probally lady gaga xD
50: where would you like to be: here! xD
49: do you want children: hmmm maybe
48: ever been in love: idk...
47: whos your best friend: already answered dis
46: more guy friends or girl friends: guys
45: one thing that makes you feel great is: being around with freinds xD
44: one person that you wish you could see right now: mum
43: do you have a 5 year plan: nope
42: have you made a list of things to do before you die: nope
41: have you pre-named your children: nope
40: last person i got mad at: cant remember. i dont get mad often lol
39: i would like to move to: California!!!! :)
38: i wish i was a professional: drawer xD like an artist :)

[ my favorites ]
37: candy: Reeses
36: vehicle: mine xD
35: president: well what ive read i really like that george washington guy :)
34: state visited: huh?
33: cellphone provider: At&T
32: athlete: not really im to clumsy xO
31: actor: Ralph Macchio XDXD
30: actress: AUdrey Hepburn
29: singer: Adele
28: band: PINK FLOYD!!!!!!
27: clothing store: Forever 21
26: grocery store: Publix
25: tv show: Freinds or The Big Bang Theory
24: movie: Harry Potter and the Outsiders XD
23: website: I've already answered this...
22: animal: aw i luv animals :3
21: theme park: hmmm disney land i guess
20: holiday: Halloween!
19: sport to watch: football (British)
18: sport to play: swimming
17: magazine: Bazaar
16: book: the outsiders and harry potter
15: day of the week: Saturday xD
14: beach: hmmm...
13: concert attended: Florence and the Macheine in her tour on London :)
12: thing to cook: Learned how to make Crem bru le last night xD thanks derek!! lol!!
11: food: Poptarts :3
10: restaurant: Idkkkk
9: radio station: my ipod xD
8: yankee candle scent: ??
7: perfume: Coach.
6: flower: tiger lily
5: color: pastals
4: talk show host: oh i luv my tyra xD
3: comedian: hmm idkkk
2: dog breed: german shepheard
1: are you ready for this survey to be over? okays xD bibi!

Skip to Chapter

44 Comments

© 2019 Polarity Technologies
X
X

Invite Next Author

Write a short message (optional)

or via Email

Enter Quibblo Username

X

Report This Content